Teen Minnie Me !!







MISH
MISHICA



l wore: Jeans Divided by H&M, Jumper Divided by H&M, Shoes ART, Coat Zara TFR, Hat O`Neill, Necklace H&M, Headband H&M,Furry Muff my mum made, Knitted Snood Dialogue The New Language of Style, l bought it in some Vintage store in America !!

        Ovo je moj street outfut pre par dana.
Krenila sam u ravnim sarenim cipelama koje su me podstakle da krenem opet decijim putem.
        Kao i uvek nepokolebljiva u vecnoj sarenoj paleti boja. Spoj Disney-a otkriva tragove jednog od omiljenih crtanih junaka iz detinstva. Zelela sam da u ovu dnevnu varijantu ubacim ultra neon boje sa zagasitim elenentima drugih boja.Ovaj stil je saljiv, iskren i direktan, jer postoje aluzije na bajke koje ne prestaju da inspirisu.Da, znam da ovaj outfit nije bajka, vec crtic.
       Najvaznija stavka je na udobnosti svih ovih saljivih elemenata. Isto tako volim da istaknem poneki komad totalne suprotnosti koji odrzavaju moje ideje i stavove.
       Nadam se da cete se nasmejati bas kao i ja za vreme nosenja veselih komada!!

You Might Also Like

19 коментара

  1. great outfit!!! i love your blue pants!!!!!!
    you have such an amazing blog! i'd loved it if we followed each other!!!!
    xxx
    naiad
    http://stateofgracebynaiad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. baš,ove cipelice teleportiraju
    direktno u tamo 80 i neku...
    i traže još toga djetinjeg...
    sviđa mi se kako se ogrlica
    snašla u ovoj diznijevoj priči!!!
    ovaj bijelosnježni vintiđ
    ogrtač snivat ću noćas <3

    ReplyDelete
  3. Jao boje su super! ^^ Eto ga osmeh! :D Bas su vesele slike, sve mi se svidja! Odavno nisam videla da neko nosi muf...bas ih volim! Takve cipelice sam gledala davno na nekoj devojci i zudela za njima-divne su...i ti si divna tako vesela! <3 :*

    ReplyDelete
  4. cipelice za kuglanje:)
    kad sve ovako obuces, dan ne moze da ti ne bude lep...
    svidja mi se ogrlica koju su dobili miki i mini. i svidja mi se pletenica na glavi. ni ja sam napravila jednu, samo moja nije tako topla:)
    ma, sve mi se svidja:D

    ReplyDelete
  5. kako je ovo slatko :)) upravo sam otkrila tvoj blog! pratim te!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. divno,osmeh i secanje na junake iz detinjstva,zato uvek sacuvaj dete u sebi,pozz:)

    ReplyDelete
  7. Ooo, I absolutely love this! You must have one of the coolest wardrobes. Each piece is so awesome!

    ReplyDelete
  8. lovely and cute!

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. preslatko je ovdjee sve! <3
    boje<3 majica,kapica<3 čaša<3
    :)

    ReplyDelete
  10. Jao kako je SUPER dzemperak!!! ZELIM

    ReplyDelete
  11. dzemper je prekrasan.miki♥

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ajme kako si slatka! Prevolim dzemper, mislim da sam imala slican kad sam bila mala. I jako,jako mi se svidjaju babuske u pozadini, one su me uvijek fascinirale, malo cu ih sad bas progulgati :)

    ReplyDelete
  13. Jao kako sladak džemperak! Blago tebi što ga imaš!
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. dete moje sjajno!
    koliko dugo nisam video da neko koristi muf <3 neprocenjivo :D

    ReplyDelete
  15. Da da Muff, isto ga je moja mama napravila, a imam i krzneno prsluce od istog krzna uz muff(made by my mum), tako da cu uskoro dokle je jos zima i to pokazati!!!~~))

    ReplyDelete
  16. obozavam ovakve detinjaste stvarcice i sitnice ... poz iz beca!

    ReplyDelete

INSTAGRAM


Taktata blog by Tatjana Dmitrovic Drljan. All rights reserved.
. Powered by Blogger.