With Fafi all Night !!















        Mislim da zavodljivo lice zime moze biti prikazano i po noci.
       Ja ne zelim da se pravdam ili tako nesto slicno, ali drugacije nisam mogla da izvedem, nego da usred izlaska, izlazim van po hladnoci sa drugom Dariom i molim ga za par slika.
      Vino je bilo grozno, a meni je u glavi bila samo nova Madonnina pesma Give Me All Your Luvin, koja mi je vec u medjuvremenu i dosadila.
Dobro, ja ne volim da se ponavalajm, ali ovaj kaput mi se sam namece kao puno elegantan.Vizuelnost brzo i lako dovodi do perfekcije, jer je neobican, crn, pa i saren, a najvise topal.To je njegova velika sposobnost.
Tradicije su veoma bitne i to potvrdjuje Orenburski Puhovij Platok, koji je moja baka pazljivo cuvala od moljaca i svega sto bi mu moglu unistiti tu mekocu i esteiku.
       Ali najvise vam zelim predstaviti moje Adidas fafi koferce.Fafi je pariska ulicna umetinca i 2010.je radila tu kolekciju za Adidas.Poseduejm jos patike Fafi i ceger Adidas iz te kolekcije. Svaki njen komad se moze nositi na vise nacina, sa puno slobode i licnog pravila.Njeni crtezi su obicno devojke sa velikm "buljatim" ocima, ali ocigledno je da to sto radi, radi na nacin na koji njen dizajn menja svet.Na mom kofercetu su nacrtani bambiji sa smesnim okama, nogicama i nosicem.    
       Pravila o bilo kojem pogledu mode koja su nam dostupna, mozemo slobodno da ignorisemo, jer tako slobodno izlazi neki kreativni um!! 
       To je sve sto sam pripremila za ovaj post, a jos jedan buduci post ce isto biti po mraku!!Sta da radim???!!      

l wore: Skirt Asos, Jumper Free People, Skarf Vintage Orenburski Puhovij Platok (marama od ovcije vune, rucni rad iz ruskog grada Orenburga ), Boots Air Step, Suitcase leather Fafi for Adidas Amsterdam, Coat Slic Serbia, Tights H&M, Headband H&M, Necklass my mum made.

You Might Also Like

14 коментара

  1. ovo je pregenijalno! Što ti sve staviš na sebe, i uzoraka i boja, a izgledaš jednostavno savršeno. točno se kroz odjeću koju biraš ocrtava tvoj karakter! mislim, ne poznajem te osobno, ali imam osjećaj kao da da...Ma presuper! :)

    ReplyDelete
  2. Stil imaš odličan. Tako razigran i opušten.
    Koferčić i džemperčić.

    Ma prava si barbi šop predstavnica <3

    ReplyDelete
  3. Savrsena od glave do pete. Kofercic je presladak. Je li to nesto slicno kao vanity case? :*

    ReplyDelete
  4. Uvek me odusevis kombinacijama! Divna Taktata, divno obucena u divnom snegu! Jaaao kako je sve lepo...super! O da...nocu nastaju magicne fotografije! Draga moja Tatjana-baaaaas je volim! :* <3

    ReplyDelete
  5. zimski shiiiik,you so it right!!! koferce je preslatko mislila sam da je opet neki najlon pronalazak, kad ono moderna umetnost. marama, bako svaka cast!!! i skroz sam se odusevila sto su cipele air step, zato sto znam da su kvalitetne, ali nekako mi se retko svide modeli (imam jedne), a za ove sam odmah otisla do kraja posta da vidim odakle su.
    sve u svemu, savrseno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti~~))
      Hey kupljene su ovde kod nas u Novom Sadu te air step cizme.Da jako su udobne i kvalitetne.Bila sam jako srecna kada sam ih nasla kod nas, jer sam bas slicne trazila i htela!!

      Delete
  6. Jao znam i djelim sa tobom taj problem oko fotografisanja.. Eto da smo bliže mogle bi jedna drugu slikati čim prvo sunce... :)
    Volim tvoje neobično koferče..
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Gorgeous! I know I've said it before, but the way you mix colours and prints is so awesome! I love how your photos are always diverse and interesting as well. :)

    ReplyDelete

INSTAGRAM


Taktata blog by Tatjana Dmitrovic Drljan. All rights reserved.
. Powered by Blogger.