Library Pop

















         Ovo je jos jedan prolecni dnevni outfit sa puno veselih komada i slucajno pronadjenih zabavnih mesta za slikanje. Mesta koji su se bas nekako utopili uz ceo moj kolorit.
         Haljinica je bas klasicna, pa sam bas zbog toga htela malo i da pobegnem, a i da utonem u samu klasicnu varijantu. Ovde je i jos klasicnije prsluce sa malom "chic" torbicom. Lepo je kada se svaki komad moze kombinovati na vise nacina i jako volim garderobu sa vise lica.
Iako vam se cini da neke maticne kuce ne mogu da ostvare vase modne vizije, ja sam uvek od nekih trash varijenti dozivela moje veliko odusevljenje i pozitivne reakcije na finalni modni cin.Upravo govorim o torbici Paris Hilton, jer njene stvari mi ne trebaju ni u snu, ali ovu torbicu obozavam i nikada necu zaboraviti momenat kada sam je u Americi dobila na poklon.
        Tako se i ja bas trudim da i sama izgledam drugacije.Ja ne mogu da se zadrzavam na jednom stilu, vec da svaki put probam i nesto drugo, kao sto i drugi dan ne sija isto kao predhodini.
I bas zbog toga su mi se mozda i zaredjali svi ovi outfit postovi jedan iza drugoga!!
     
l was wearing: Leather Boots Roxy, Gray Dress my mum made, Sweater Divided by H&M, Vest Gap from US, Little bag Paris Hilton from US too.It is the present, but l always wore it like a necklace.

You Might Also Like

17 коментара

  1. Volimo tvoje outfit postoveeeee! Sad će izgledati da bljezgaram, ali super mi je ovaj! divno si boje iskombinirala, ova plava ti stoji božanstveno...kragnica, ove neke kao perlice, šljokice štalisu, po vesti...torbica...čista petica!!! :)

    ReplyDelete
  2. Baš volim što imaš taj neki svoj stil, neobičan, drugačiji i ineresantan :) a slike su baš vesele, stvarno, sve se uklopilo savršeno, plus što se još uklapa uz pozadinu bloga :)

    ReplyDelete
  3. Divno, divno, divno. Ti, outfit, sve te boje, mjesta gdje si se slikala. Sve se stapa jedno s drugim :)

    ReplyDelete
  4. Ko bi rekao da i Paris Hilton zna nešto napraviti ;p. Ma to je do tebe kako si to iskomibinirala. Sve mi se sviđa, ti i pozadina se uklopile kao kec na desetku, vesela moja :*

    ReplyDelete
  5. Lepa si mi na ovim slikama,vesela! ^^
    Taj sareni deo ispod kragne mi bas odvlaci paznju...
    Biblioteka je prava, a cetvrta slika mi je kao neka razglednica vintage...Mislim da ce svaki put, kao i sada, da me oduseve tvoje jedinstvene kombinacije...stvarno si umetnik! <3 ^^

    ReplyDelete
  6. preslatka si s tom kragnom!
    pa da,tako meni moj drug,koji je modni dizajner,uvek prica..ali elena,ti nikada nenosis istu garderobu i uvek menjas stil.....isto volim da experimentisem bez prestanka,iako toga bas i nema na mom blogu,hehe

    ReplyDelete
  7. Super slicice, super kombinacija

    ReplyDelete
  8. bas sam gledala slike i mislila sve isto sto sam zatim procitala:)
    tako dobro kombinujes jednostavne stvari sa posebnim.
    cizme predivne!!!

    ReplyDelete
  9. meni uvek šmekaš tako skandi,slobode tvoje radi...
    volim što stavljaš osobni pečat svemu što staviš na sebe,
    to i je bit modne igre....
    gotovo da i nema loših komada ,već loših prezentera
    il pak loših izvedenica...
    majka ti ima zlatne ruke..
    lipa si mi,a na fotki br.2 i smišna ;)

    ReplyDelete
  10. Bas imas super stil,neobican,svidja mi se...
    Ako zelis posjeti moj blog pa ako ti se dopadne mozemo pratiti jedna drugu :)

    http://www.embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Divan mi je i ovaaaj, propustila sam da iskomentarišem par posljednih outfita, svaki me nečim oduševio, onaj sa žutom suknjom pogotovo..volim tvoje šarene i vesele outfite , ja bih najradije hodala kao ciganka onako u sto dezena i boja ali se trudim da malo "smirim doživljaj" u zadnje vrijeme jer baš imam tendenciju da pretjeram , pa malo eksperimentišem trenutno (mada se to na većini outfita sad i ne primjeti ) idem ono baby steps.. a u svakom tvom outfitu neđem inspiraciju za nešto, eto npr. plavo i sivo još nisam probala zajedno! :D

    ReplyDelete
  12. svaku put si mi sve više kul! <3

    ReplyDelete
  13. Dzemperak i kragnica su super, lepo se druze~!

    ReplyDelete
  14. ovo plavo dzemperce je med medeni!

    ReplyDelete

INSTAGRAM


Taktata blog by Tatjana Dmitrovic Drljan. All rights reserved.
. Powered by Blogger.