Fine China

Fine China vase

Green Gate Copenhagen hand-finished product
Bavaria porcelan
Our House
Pre koju nedelju sam bila na nylonu, pa želim da pokažem te slatke male stvarčice.
Malena porculanska vaza, mali drveni poslužavnik, dva porculanska tanjirića i cvetna vazica za sveću ili čak može i da se posluži kikiriki ili tako nešto.
Poslednja fotografije pokazuje našu restauriranu komodu sa lampom, ali treba još abažur da sredimo, pa će njena lepota biti potpuna.Komodica je iz Ukraine od moje bake Margarite i dede Viktora.Tako da mi je to posebno drago i zauzima posebno mesto od svih kamada nameštaja.Moja mama kaže da je uvek kao dete sedela pored nje palila svetlo, a ja sam kao dete stalno otvara i zatvarala staklena vrata i igrala se metroa i govorila nadolazeće stanice.Komodica je miris našega detinjstva.

You Might Also Like

9 коментара

  1. Tako impozantnu kolekciju posudja i stvarcica za kucu posedujes, da je zaista milina gledati slike i uzivati u njima! Kineska vazica je mnogo divna, stvarno sta sve moze da se nadje na tom buvljaku, to je cudo. Mali silja privezak je tako sladki, a tek tek komoda iz detinjstva, prava je bombona ;)) Fantasticno dekorisan enterijer, svaka cast za umece <3
    Puno bubim tebe i Viktora :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey kako se provodite??
      Brosevi nisu sa najlona, to stoji na toj drvenoj tacni, pa sam tako uslikala.\

      hvala <3

      Delete
  2. Zaljubila sam se u ovaj mali poslužavnik, savršena je kombinacija boja! :)

    ReplyDelete
  3. Cute pieces! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. So beautiful items, my dear *_*

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  5. sve mi se dopada, jako jako jako <333
    majnira.com

    ReplyDelete
  6. Nice tea cup!

    http://beautyfollower.blgospot.gr

    ReplyDelete
  7. Hi again! Your photos are looking awesome, as always! I love all the little trinkets in the second photo. They're so pretty. :)

    ReplyDelete

INSTAGRAM


Taktata blog by Tatjana Dmitrovic Drljan. All rights reserved.
. Powered by Blogger.